2011. július 5., kedd

Sajtos kréker

Nagyon finomra sikerült ez a "sajtos" kréker!

Nincs benne egyáltalán lenmag. Beáztatott napraforgó az alapja, ehhez turmixoltam kaliforniai paprikát, sárga színű paprikát, aszalt paradicsomot, és tettem hozzá sót is.
A "sajtos" ízt az élesztőpehely és az utifűmaghéj adta. Hajlékony, puhább kréker lett mint általában amit eddig készítettem, és nem száraz!
A tetejét szezámmaggal hintettem meg, azután irány az aszaló!


Hosszúkásra vágva "sajtos" rúdként is adhatjuk, vendégváróként.



                                                     Így nézett ki szendvicsként.



Avokádószeletek, salátalevelek, aszalt kaliforniai paprika ( korábban olivaolajban eltett ) uborkaszeletek, és készen van máris a szendvics!!! Erre vágytam, erre az ízre!! Sikerült!


Puha, hajlékony, könnyen lehet harapni, kézbe  lehet venni, vagy becsomagolva el is lehet vinni. 

4 megjegyzés:

shiNIN írta...

Ez remekül hangzik :)
Remek magyar nyersétel blogok vannak, nem is tudtam. Én pár napja találtam rá erre az egészre véletlenül s egy új világot nyitott meg előttem :D
Élesztőpehely és útifűmaghéj nélkül is működik? Nem baj, ha nincs sajtos íze, nem szoktam elvárni az ételektől, hogy másmilyenek legyenek, mint amik, bár néha érnek kellemes meglepetések :) Ilyen extra hozzávalókról nem is hallottam a nyersételekig...

Love Raw ~ Karolina írta...

This looks soo tasty! Makes me want to eat all of them ^__^

Love
/Karolina

Love Raw ~ Karolina írta...

This looks soo tasty!
Makes me want to eat all of them ^__^

Love
/Karolina

Szilágyi Csilla írta...

Ez nagyon szuper lett!!!