2010. december 16., csütörtök

Szaloncukor készítés ( nyers!)



A mandulát héjától megtisztítva mézzel, kókusszal együtt turmixoltam.



Ilyen sűrű masszát kaptam.


A masszából nagyjából egyenlő golyókat formáltam majd kissé szögletesre alakítottam, amit csokiba mártottam.
A csoki kókuszolaj , méz és kakaó keverékéből készült.  

 Szárítottam , majd a hűtőbe tettem.

Ilyen szépen lehetett késsel vágni.

Nem  maradt más hátra, mint hogy élvezettel csomagoltam a színes papírba a szaloncukrokat.

És alig várták már hogy a fényképezőgép előtt díszelegjenek.

4 megjegyzés:

Nagy Károly írta...

Erika ez istenien néz ki. Ebből én is készítek egy raklapnyit. Talán kitart az ünnepek alatt ;)

Baráti Üdv: Karesz

Gitta írta...

Erika gyönyörűek!

Szilágyi Csilla írta...

Sziasztok, az idei karácsony egyik legnagyobb élménye volt, hogy megkóstolhattam Erika szaloncukát. Nagyon ízletes és egészséges!!! Csak ajánlani tudom mindenkinek az elkészítését.

kati írta...

Erika! Gratulálunk! Nagyon szép és nagyon fínom! Deszertnek is beillik. Belga csoki , elbujhat mellette.Kedvet kapunk a készítéséhez.