2010. december 7., kedd

Hadd "főzzek" ma magamnak ....!!

A mai ebédem  íme : karfiol "nokedli", avokádó mártással.Már régóta terveztem, hogy elkészítem, előszőr Joan nyersételkészítő tanfolyamán ettem hasonlót.

                             Egy tányérnyi apró rózsákra szedett karfiolt bepácoltam (olivaolaj, citrom,szójaszósz,őrölt piros fűszerpaprika, só), majd félretettem néhány órára , a radiátor tetejére lanyos helyre , hogy az ízek érjenek össze.
                            Megjegyzem , hogy a bepácolt karfiol bármikor megállja a helyét a hagyományos főtt ételek mellett is! Különleges lehet egy szelet hús mellett  . Előző este is el lehet készíteni ! Majd az avokádót aszalt kápiapaprikával ( csak elő kellett vennem a befőttes üvegből,amit korábban készítettem)petrezselyemmel,kevés sóval,1 gerezd fokhagymával, vízzel turmixoltam, ez volt az öntet, innentől kezdve bármivel lehet díszíteni, ami éppen otthon fellelhető.Reszelt cékla,bármilyen salátának való zöld. A tönkölybúza kréker pedig nagyon illett hozzá!
                            Ha nem vagy nyersevő, akor is ízlene egész biztosan, mert az ízek teljes harmóniában voltak.A Próbáld ki, nagyon egyszerű,legalább a hét egy-két napján! Ez mind élő!!

1 megjegyzés:

Nagy Szaffina írta...

Ezt én is kipróbálom! Nagyon jól néz ki!