2010. december 28., kedd

Gyümölcsjoghurt házilag (Lassi)


A 1/2 csésze beáztatott,héjjától megtisztított mandulát kevés vízzel felöntöttem, 2 e.k. citromlével, ízlés szerint mézzel és sóval,bármilyen gyümölccsel összeturmixoltam poharakba töltöttem, a végén gyümölcsdarabokat adtam hozzá (ananász, mandarin, kivi ) Még jobb, ha
néhány órán keresztül  (4-6 ó )langyos helyen hagyjuk, mert akkor lesz igazán "joghurt", vagyis enyhén savanykás.Erjesztési folyamat nélkül is készíthetjük.
Nálunk erre nem volt ideje , mert gyorsan megettük.

( Egy tipp: avokádó hozzáadásával még sűrűbb, krémesebb lesz !  )

 "LASSI" jelentése : joghurt,vagy aludtejből készült indiai ital.

Itt most a tejet a mandulából készített "joghurttal " helyettesítettem.

4 megjegyzés:

Vámosi Nóra írta...

Nagyon-nagyon guszta lett, minél előbb ki szeretném próbálni! :)

kati írta...

Szia Erika! ki kell próbálni.Egészséges. Nagyon jól néz ki.Te milyen ügyes Vagy?!

Szilagyi Csilla írta...

Nyami, nyami, nagyon guszta!!!!

Sophia írta...

Ez nagyon jól néz ki, mindenképpen meg kell csinálnom nekem is:)