2012. november 23., péntek

Energia szelet

Energia szeleteket készítettem dióból,mazsolából,napraforgóból,aszalt szilvából, amit kevés mézzel édesítettem.


Természetesen a magokat és az aszalt gyümölcsöket vízben áztattam. Kb. 14-16 ó-nyi aszalás után szeletekre vágtam, és külön-külön becsomagoltam.
És a "kakukk tojás", vagyis a kereskedelmi forgalomban kapható műzlit is ide tettem, aminek semmi köze már az élő ételhez, a következőket tartalmazza:


-édesítőszer (maltitszirup 43,4 %- E 965!!!!),extrudált gabonapelyhek (kukoricadara, rizsliszt, búzadara,étkezési só) lapított zabpehely, növényi zsír, szárított almaapríték 4% ( ????) aszalt fekete cseresznye apríték, 2% (????),( fekete cseresznye,rizsliszt) nedvesítőszer( szorbit), liofilezett gyümölcsök ( eper 1%, málna 1%,meggy1 %,piros ribizli 1 %),fekete ribizli sűrítmény 1%, emulgálószer (szojalecitin), természetes aroma. Allergén információ: a termék GLUTÉNT és SZÓJÁBÓL készült terméket tartalmaz! Nyomokban földimogyorót, mogyorót,szezámmagot és tejből készült terméket tartalmazhat! Nagyobb mennyiség fogyasztása laxatív (hashajtó!) hatású! Természetes módon előforduló cukrokat tartalmaz.

1 jó pontja a terméknek: Hozzáadott cukor nélkül készült!.......


( érdemes e képet kinagyítani és közelről megnézni az alkotó részeket!)





Nincsenek megjegyzések: